poniedziałek, 16 marca 2015

♥Mój zwierzęcy przyjaciel♥

Hejka Kochani!

Dzisiaj chciałabym napisać luźniejszy post, który będzie o moim... Pupilu! Tak, będzie o moim kochanym zwierzęciu, nie będę na wstępie się rozgadywać, wszystkiego dowiecie się w pytaniach! Jak zapewne wiecie tego typu posty na blogu lub filmiki na YouTube są dość popularne, więc dlaczego ja mam być gorsza? ☺
Więc, lećmy do pytań! 
W między czasie znajdziecie kolaże zdjęć mojego 'zwierza' i mnie z... czymś w ręku ☺

1. Jak nazywa się twój zwierzak?
•Mój zwierzak ma na imię Lila. ♥

2.Jakie to zwierzę i jakie jest rasy?
•Jest to pies i jest rasy York ☺

3.Jak długo jest już z tobą?
•Lila jest już ze mną od marca zeszłego roku, od jakiejś połowy ☺

4.Jak dostałaś swojego zwierzaka?
•Od zawsze chciałam psa, moi rodzice byli wiecznie o niego męczeni, aż pewnego dnia mój tata zadzwonił do pani sprzedającej tej właśnie rasy psy i tak to się zaczęło, trochę na spontanie ☺

5.Ile ma lat?
•Lila skończyła 31 stycznia rok.

6.Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
•Czasami ma na prawdę dziwne odpały, zachowuje się śmiesznie i żałośnie, cały pies ☺

7.Co twoje relacje ze zwierzakiem dla ciebie znaczą?
•Te relacje są dla mnie na prawdę ważne, jest ona dla mnie czymś więcej niż przyjacielem, jest częścią mnie, częścią mojej rodziny.. dużo by opowiadać.. Jednym słowem, znaczą dla mnie bardzo wiele ☺

8.Ulubione chwile?
•Myślę, że ulubionymi chwilami mogą być np. Jak leżę na łożku i ona do mnie przychodzi (Tak, to jest suczka) i się we mnie wtula, albo jak się razem bawimy, szkolimy itd.. ☺


9.Jak nazywasz swojego zwierzaka?
•Matko.. ona ma naprawdę wiele przezwisk i przeze mnie i przez domowników...
Pimpek, Lilucha, Bibuszek, Bibuń, Pieseł.... trochę żałosne, trochę śmieszne ☻

Więc tak... myślę, że to byłoby na tyle w tym poście, mam nadzieję, że post wam się spodoba, a z tym czymś w ręku.. to smycz, zwyczajna smycz Flexi ☻ Przepraszam z góry, że na zdjęciu nie widać dokładnie całego mojego psa, jest na prawdę ciężko ją złapać do zdjęcia stojącą grzecznie w jednym miejscu ☺ Widzimy się w następnym poście, Pa! /Natalia 

7 komentarzy:

  1. Śliczny piesek ♥
    Ja mam w domu 2 koty i 2 psy ;)

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Daj znać u mnie ♥
    Pozdrawiam
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ten tag :D
    Słodki piesek, ja mam 2 psy i 3 kotki
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww bardzo uroczy ten piesek :* Yorki są bardzo śliczne, ale z pewnością potrzebują też ciągłej pielęgnacji.
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajniutki :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniutki :)
    wspólna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń